Tuesday, October 25, 2011

Biarku Setia Menjaga Cintamu Selamanya!!

Tajuk entry kali ni macam sedih je kan....ahaks.Ni sebabnya tuan punya belog ni tgh sedih juga.Kadang² dalam hidup kita tak akan dapat apa yg kita impikan.Untuk dapat apa yg kita impikan kita mesti bekorban contohnya la kan.Hari demi hari makin banyak yg aku pelajari.Bagaimana menjadi matang dalam pemikiran,tindakan dan dalam membuat keputusan.Tapi yg pasti jangan sesekali kita menjatuhkan hukuman pada seseorang andai kita tak tahu apa kebenaran disebalik semua yg terjadi.Jangan pernah memandang serong pada sesiapa saja.Tuhan tu maha adil dan maha kaya.Dalam sekelip mata DIA boleh menukar segala² yg dikehendakinya kepada siapa, dimana dan bagaimana.Jgn pernah persoalkan setiap yg terjadi tapi carilah hikmah disetiap kejadian.Kalau org bertanya cinta sejati tu masih wujudkah dizaman skrg.Bagi aku semuanya masih wujud.Terima kasih pada org yg sudi menyintai dan menyayangi aku selama 13tahun tanpa pernah kenal erti jemu.Aku bersyukur ya Allah ditemukan dengan insan yg begini.Cinta yg diberikan tidak pernah salah yg salah adalah kami.Mungkin masa dan keadaan yg tak mengizinkan semua ini terjadi.Tapi segala kesilapan masih boleh dibetulkan.Ingatlah andai kamu menyintai seseorang luahkanlah apa yg terpendam kerna andai tak terluah oleh kata² maka lepaskan dia secara rela.Aku percaya bahawa 'Cinta tak semestinya memiliki" Jodoh pertemuan adalah rahsia Tuhan.Dengan siapa dan bagaimana biarlah tetap menjadi rahsiaNya hingga tiba waktu dan ketika.......semoga aku tabah mengharungi liku² kehidupan dan cabaran dunia.Yg penting jangan pernah lupakan cinta kita yg SATU (ALLAH).



Alyah – Kisah Hati


  • 22
    Share
Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini… di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya




No comments:

Post a Comment